piątek, 5 grudnia 2014

Liebster Blog Award.

Dzisiaj dość nietypowy post, bo będzie to odpowiedź na nominację do zabawy Liebster Blog Award. Na czym to polega możecie przeczytać u Fair Hair Care , która także mnie nominowała. Ok, jedziemy z pytaniami :)



1. Która gwiazda ma według Ciebie najpiękniejszą fryzurę?
Nie mogę, pierwsze pytanie i już leże i kwiczę ;p Głównie gdy oglądam tv to robię to z moim małym bąblem i są to raczej bajki ;p Pamiętam jednak jak przed pójściem do fryzjera pośpiesznie przeglądałam internety w poszukiwaniu inspiracji i wtedy właśnie wpadła mi w oko fryzura Ciary:
   
źródło
2. Jaki jest Twój cel pielęgnacji włosów?
Moim głównym celem jest uratować swoje kłaki ;) Pamiętam jakie w dzieciństwie były grube i gęste, teraz są cienkie, ale na szczęście nie są rzadkie. Marzy mi się szalony plan osiągnięcia niskiej porowatości włosów i mam wrażenie, że ostatnio trochę ona spadła :D Takim mini marzeniem, które udało mi się dzisiaj spełnić, było uzyskanie gładkiej tafli lejących włosów. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak potrafią się one "rozlewać" po szyi, ramionach, poduszce.

3.Jaka jest najgorsza rzecz, jaką zrobiłaś kiedykolwiek swoim włosom? 
Farbowanie ! Wszędzie się słyszy, że to niszczy włosy. Myślałam, że nic mi się nie stanie, w końcu miałam grube i gęste włosy, przecież nic im się nie mogło stać.. Ale tak zupełnie szczerze, to dopiero po  kilku latach farbowania zdałam sobie sprawę z tego, co ja zrobiłam :( Wtedy nie miałam pojęcia o porowatości włosów ani o tym, że można ją zwiększyć. Jestem winna tej zbrodni !

4. Jaka jest Twoja ulubiona forma pielęgnacji włosów?
Zdecydowanie nakładanie masek. Kombinowanie i mieszanie z różnymi kuchennymi ( i nie tylko ) "specyfikami" to jest to, uwielbiam eksperymenty. Czyżby dlatego, że każdy do tej pory się udawał ?

5. Dokończ zdanie: moje włosy byłyby idealne, gdyby...
Gdyby były gładkie, lejące i gęste. To moje minimalne oczekiwania względem świadomej pielęgnacji. Póki co, wszystko zmierza w dobrą stronę :)

6. Maska czy odżywka?
Maska. Odżywka nada jeszcze jest za słabym produktem względem wymagań moich kudełek.

7. Od kiedy i dlaczego zajęłaś się bardziej profesjonalną pielęgnacją włosów?
Około 10 października, czyli mniej więcej wtedy, gdy założyłam bloga. Dlaczego ? Chyba każda z nas ma ten sam powód. Czarna rozpacz w lutrze, kudełki błagające o zainteresowanie się ich potrzebami, a nie tylko narzekanie, że są nie takie jak powinny, gdy jednocześnie się je niszczy mniej lub bardziej inwazyjnymi zabiegami.

8. Gdybyś na jeden dzień mogła mieć wymarzone włosy, jak by one wyglądały?
Tak jak te ze zdjęcia w punkcie pierwszym. Z tym, że moje włosy oczywiście byłyby w idealnej kondycji spowodowanej świadomą pielęgnacją, a nie masą produktów na nie nałożonych ;p

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Ciężka sprawa. Kocham wszystkich swoich podopiecznych, a najbardziej tych, które jeszcze stoją na półkach w drogeriach i wołają "Zabierz mnie ze sobą do domu!" ;p A tak serio to ostatnio bardzo polubiłam firmę timotei, seria drogocenne olejki.

10. Czego nigdy nie odważyłabyś się zrobić swoim włosom?

O ile kolejne farbowanie ( o zgrozo! ) jestem w stanie jeszcze przeżyć, to nigdy nie dam się namówić na trwałą bądź rozjaśnienie całych włosów.

11. Dokończ zdanie: mój ulubiony blog o świadomej pielęgnacji włosów to...
 Blondhaircare. Od niego zaczęłam i zawsze będę mieć do niego sentyment :)


 No i udało mi się jakoś przebrnąć przez te pytania. Czy Wy też czujecie tą miłą atmosferę ? Podoba mi się ta atmosfera luzu i zagadkowości :) Tym bardziej dziękuję raz jeszcze Fair Hair Care za nominację !


Ja nie nominuję nikogo, ale czuję się bardzo zachęcona do odwiedzania blogów, które nominowała Fair Hair Care, Wam również polecam ! ;)

4 komentarze:

  1. Jaaa kiedys kiedys miałam zrobione ombre właśnie tak jak ma Ciara poszłam dokłądnie z tym zdjęciem do fryzjera! Też mi się marzy gładka tafla...i wszystko tak jak u Ciebie idzie ku lepszemu... zaczęła mi się nawet ześlizgiwać gumka z włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry znak :) a gdzie robiłaś tą fryzurę ? U mnie wyszło inaczej, to była taka lekka inspiracja, chociaż chciałabym mieć fryzurę dokładnie taką samą :)

      Usuń
  2. Dzięki, że odpowiedziałaś, fajnie się czytało Twoje odpowiedzi :)
    No i zgadzam się szczególnie z p. 3 - u mnie też lata farbowania mocno zniszczyły włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie liczę na to, że ta bardzo zniszczona partia ( około od ucha w dół ) da się jakoś cudownie "naprawić". Pielęgnuje i cierpliwie czekam, aż odrosną piękne i zdrowe włoski :)

      Usuń