poniedziałek, 13 października 2014

Ekspresowy wyjściowy look

Witajcie ;)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić wymyślonym przeze mnie w niedzielę ekspresowym lookiem. Sytuacja wyglądała tak, że tż dzwoni, że mają być goście za 10 minut, a ja na głowie miałam istny stóg siana (!). Co zrobiłam ? Oczywiście złapałam za mgiełkę z siemienia lnianego ;) Spsikłam włosy lekko ( chciałam uzyskać bardzo naturalny wygląd ) i ugniatałam chwilę. Efekt był idealny. Po prostu bajka :) Na koniec położyłam na włosy mieszankę paru kropli jedwabiu z GP i soku z aloesu. Później dodam zdjęcia, to sami ocenicie efekt :)

PS: Chyba zacznę robić zdjęcia przed i po


Edit: dodaję zdjęcia :)









3 komentarze:

  1. śliczne falki, ale wiesz że nie u każdego tak się da?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Ale mimo wszystko zachęcam do spróbowania chociaż raz, ja nigdy nie sądziłam, że moje włosy są do tego zdolne.

      Usuń
  2. Pewnie, że nie u każdego ale każdy zna swoje włosy i wie czy jest w stanie szybko je wystylizować czy też nie :)
    Dla mnie bomba efekt :)

    OdpowiedzUsuń